Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

Whatsapp Kent Rehberi Ödeme İşlemleri
Artvin Belediye Başkanlığı
Artvin Belediye Başkanlığı
  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
  • BİRİMLER
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM
Ara
  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
  • BİRİMLER
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM
BİRİMLER
  • Bilgi İşlem Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • Etüt Proje Müdürlüğü
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  • Hukuk İşleri Müdürlüğü
  • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
  • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
  • İtfaiye Müdürlüğü
  • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • Muhtarlıklar Müdürlüğü
  • Özel Kalem Müdürlüğü
  • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü
  • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • Veteriner İşleri Müdürlüğü
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Zabıta Müdürlüğü

Destek Hizmetleri Müdürlüğü

                                                    
♦  Müdür : Esin KURUL
✆ Telefon : 444 7 008  ✆ Dahili : 1002 
✉ Mail: destek@artvin.bel.tr
 
 
 
 
T.C.
ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI
DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
GÖREV VE ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
BİRİNCİ BÖLÜM

Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar
Amaç

MADDE 1- Bu yönetmeliğin amacı, Artvin Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nün
kuruluş, görev, yetki ve sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını düzenlemektir.
Kapsam
MADDE 2- Bu Yönetmelik, Destek Hizmetleri Müdürlüğü’ndeki personelin görev, yetki ve
sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını kapsar.
Dayanak
MADDE 3- Destek Hizmetleri Müdürlüğü’ne ait bu yönetmelik; 5393 sayılı Belediye
Kanunu ve ilgili mevzuat hükümlerine istinaden hazırlanmıştır.
Tanımlar
MADDE 4- Bu yönetmelikte geçen:
Belediye: Artvin Belediyesi’ni,
Başkanlık: Artvin Belediye Başkanlığı’nı,
Başkan: Artvin Belediye Başkanını
Müdürlük: Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nü,
Müdür: Destek Hizmetleri Müdürünü,
Yönetmelik: Destek Hizmetleri Müdürlüğü Görev ve Çalışma Yönetmeliği’ni ifade eder.
İKİNCİ BÖLÜM
Teşkilat ve Bağlılık
Teşkilat

MADDE 5- Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nün teşkilat yapısı aşağıdaki gibidir.
1) Müdürlük
2) Doğrudan Temin Servisi
3) İhale hazırlama servisi
4) Evrak Takip Servisi
Bağlılık
MADDE 6- Destek Hizmetleri Müdürlüğü, Belediye Başkanı’na veya görevlendireceği
Başkan Yardımcısına bağlıdır.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
Görev, Yetki ve Sorumluluk
Müdürlüğünün Görevleri

MADDE 7- Aşağıda belirtilen görevler, Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından yürütülür:
1) Belediye hizmet binalarının, Müdürlüklerden gelen taleplere göre bakım ve onarımlarını
yaptırmak,
2) Makine ve ekipmanlarının bakım ve onarım işlemlerini yapmak,
3) Müdürlük adına gelen tüm evrak ve belgelerin tasnifini yaparak gereğini yapmak,
4) Destek Hizmetleri Müdürlüğü arşivinin düzenli ve temiz tutulmasını sağlamak,
5) Başkanlık Makamına, Belediye Meclisine ve Encümenine müdürlükle ilgili teklifler
sunmak ve bu organlarca verilen kararların uygulamasını sağlamak,
6) İlgili kanun ve mevzuata uygun olarak Belediyemize ait sosyal tesisler, mesire alanları,
spor salonları vb. faaliyetler için, Müdürlüklerden gelen talepleri ihale veya doğrudan temin
yöntemi ile yerine getirerek etkin ve verimli çalışmalarını sağlamak,
7) Artvin Belediyesi’ne bağlı birimlerin faaliyetlerini sürdürebilmeleri maksadıyla ihtiyaç
duydukları malzemelerin satın alma yolu ile karşılanmasının gerektirdiği faaliyetleri
yürütmekten, gerekli satın alma faaliyetlerini, piyasa koşulları ve fiyat dalgalanmalarını
incelemek suretiyle en müsait şartlarda yaparak, ihtiyaç yerlerine zamanında istenen miktar ve
kalitede ulaştırmadan, satın almalarda fiili denetimi sağlamaktan, Müdürlüğü’ne intikal eden
malzeme taleplerini karşılamak üzere gerekli faaliyetleri planlamaktan, uygulayıp kontrol ve
koordine etmekten, etkin, verimli ve kaliteli hizmet verme, çağın gerektirdiği teknolojik
yeniliklere açık olma anlayışına paralel olarak çalışmalarını yürütmekten, satın alınacak
malzemelerin standartlarını belirlemek için ilgili müdürlüklerle koordineli çalışmak,
8) Artvin Belediyesi’ne ait iş makineleri ve araçları, binek otolar, kamyonlar, minibüsler,
otobüsler ve kamyonetlerin bakım onarım ve tamiratlarının yapılmasını sağlamaktan,
Belediye’nin sunduğu hizmetlerde kullanılan çeşitli malzemelerin imal edilmesi, bakım ve
onarımının yapılmasını sağlamaktan, biriminde kullanılan yedek parça, makine, araç
gereçlerin temin edilmesi ve kontrolünü takip etmekten, biriminin imkânları ile yapılamayan
bakım onarımları amirinin bilgisi dâhilinde kurum dışında yaptırmaktan sorumludur.
9) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhaleleri Sözleşmeler Kanununa göre
Tüm Müdürlükler tarafınca Teknik Şartnamesi hazırlanan mal, hizmet, yapım ihale
dosyalarını hazırlamak,
10) Destek Hizmetleri Müdürlüğü bu yönetmelikte sayılan görevler ile Belediye Başkanınca
kendisine verilen tüm görevleri yürütürken işlemleri kanun, tüzük, yönetmelik, kararname,
genelge ve tebliğlere uygun yapmak, gerekli özen ve çabukluğu göstererek neticelendirmekle
yükümlüdür.
Müdürlük Yetkisi
MADDE 8- Müdürlük, bu yönetmelikte sayılan görevleri 03/07/2005 tarih ve 5393 sayılı
Belediye Kanununa dayanarak Belediye Başkanınca kendisine verilen tüm görevleri kanunlar
çerçevesinde yapmaya yetkilidir.
Müdürlüğün Sorumluluğu
MADDE 9- Müdür, Belediye Başkanınca verilen ve bu yönetmelikte tarif edilen görevler ile
ilgili yasalarda belirtilen görevleri gereken özen ve çabuklukla yapmak ve yürütmekle
sorumludur.
Müdürün Görev, Yetki ve Sorumluluğu
MADDE 10- Müdürün görevleri aşağıda belirtilmiştir;
a) Müdürlüğün yönetiminde tam yetkili ve sorumlu kişi olup Müdürlüğü Başkanlık
huzurunda temsil etmek,
b) Yasalarla verilen her türlü asli ve ek görevleri yapmak,
c) Müdürlük bütçesini hazırlamak,
d) Alt birim personeli arasında görev bölümü yapmak, izin, hastalık ve çekilme gibi
nedenlerle ayrılan yetkililerin yerine, bir başkasının görevlendirilmesini sağlamak ve
hizmetlerin aksamaması için gerekli önlemleri almak,
e) Müdürlük servislerinin planlı ve programlı bir şekilde çalışmalarını düzenleyerek, personel
arasında uyumlu bir işbirliği ortamı kurulmasını sağlamak ve çalışmalarını izlemek ve
denetlemek,
f) Çalışma verimini arttırmak amacıyla, mevzuat ve yargı kararları ile ilgili yayınları satın
almak, abone olmak, bunlardan personellerin yararlanmasını sağlamak,
g) Müdürlükte görevli tüm personelin görevleri ile ilgili olarak kendilerini geliştirmeleri adına
eğitimler aldırmak,
h) Başkanlıkça onaylanan çalışma programının gerçekleşmesi için gereken malzemeyi temin
etmek,
i) Müdürlükte yapılan çalışmalarla ilgili olarak belli aralıklarla toplantılar düzenlemek,
çalışmaları değerlendirmek,
j) Müdürlüğe ait bütün kısımların çalışmalarını izlemek, denetlemek ve gerekli direktifleri
vermek,
k) Müdürlüğün görev alanlarına giren konularda kesin kararlar vermek, çeşitli konulara ilişkin
farklı yollar ve çözümler arasında son ve kesin seçim yapmak,
l) Müdürlük bütçesini etkin ve verimli kullanmak,
m) Diğer Müdürlükler arasında koordinasyonu sağlamak,
n) Terfi etmesi veya iş başında olmaması halinde, yerine görevini ifa edebilecek bir
yardımcıyı yetiştirmek,
o) Emrinde çalışan elemanlara örnek olmak, bunu sağlayacak şekilde, neticelerini önceden
düşünerek daha sonra geri almak zorunda kalmayacağı, kolaylıkla anlaşılabilir, kısa ve kesin
emirler vermek, ancak kötü neticeler doğuracağı anlaşılan emirlerini geri almaktan imtina
etmemek,
ö) Gerekli gördüğü hususlarda emirlerini yazılı olarak vermek,
p) Müdürlüğün hizmet alanlarındaki görevli personellerin sevk ve idaresini yapmak,
r) Personelin görev bölümünü yapmalarından ve personelin devamından sorumlu olmak,
s) Müdürlüğün yıllık faaliyet planını Başkanlığın stratejik hedeflerine göre hazırlamak,
faaliyet planına göre yıllık bütçesini Hesap İşleri Müdürlüğü ile koordineli olarak hazırlamak,
Başkanlıkça belirlenmiş zamanda amirine vermek,
Doğrudan Temin Servisi Görev, Yetki ve sorumlulukları
MADDE 11- Aşağıda belirtilen görevleri, doğrudan temin personeli yürütülür;
a) Destek Hizmetleri Müdürlüğüne havale edilen evraklarla ilgili olarak yapılan işleri kontrol
etmek, işlemlerin eksiksiz ve zamanında yapılmasını sağlamak,
b) Satın alınacak, üretilecek ve tamir ettirilecek tüm malzemeler için gerekli idari ve teknik
şartnameyi kullanan veya talep eden birimlere hazırlatmak veya temin etmek,
c) Müdürlüklerden gelen ihtiyaç taleplerini cins, miktar, vasıf ve kapasite yönünden kontrol
etmek,
d) Belediye birimlerinin ihtiyaç duyduğu mal ve hizmetleri istenilen zaman ve şekilde temin
etmek, Piyasa araştırma çalışmalarını yaparak ortak ihtiyaçlarda koordineyi sağlayarak
talepleri karşılamak,
e) Hizmetlerin aksamaması için gerekli yedek parça, malzeme ve bilgi akışını takip edilmesi
işlemlerinin yapılmasını, kontrol ve takip edilerek sonuçlandırılmasını sağlamak,
f) Yedek parça ve malzeme standartlarının oluşturulması ve bu standartlara uygun
malzemelerin kullanılmasının temin edilmesi, Tüm yedek parçaların istenen kalitede olup
olmadığının kontrol edilmesi işlemlerinin yapılmasını, kontrol ve takip edilerek
sonuçlandırılmasını sağlamak,
g) Biriminde kullanılacak yedek parça, malzeme, makine ve aletlerin toplu ve programlı
olarak satın alınması işlemlerinin yapılmasını, kontrol ve takip edilerek sonuçlandırılmasını
sağlamak,
h) Araçların bakımını ve tamirlerini yaptırmak,
i) Araçların tamir ve bakımları için Makine İkmal Şefliğinden gelen talepler doğrultusunda
yedek parça alımı yapmak,
j) Araçların zorunlu trafik sigortalarını yaptırmak,
k) Birimi tarafından yapılamayan bakım ve onarım çalışmalarının dışarıda yapılması
işlemlerinin yapılmasını, sağlamak,
l) Araçlara Antifiriz ve Madeni yağlarını almak,
m) Büro malzemesi almak,
n) Bilgisayar ve Sarf Malzeme almak,
o) Temizlik Malzemesi almak,
ö) D.M.O kanalı ile mal ve malzeme almak,
p) Müdürlüklerden gelen talepler doğrultusunda Belediyeye ait taşınmaz binaların iç ve dış
tamir bakım, onarım işlemlerini yaptırmak,
r) Kereste ve Marangoz malzemelerini almak,
s) Boya ve boya malzemelerini almak,
t) Belediye’nin çeşitli birimlerinin faaliyetlerinde kullanılan, çöp sepetleri, tören tribünleri,
bayrak direği, nöbetçi kulübeleri vb. imalat işlerinin yapılması ve yaptırılmasını sağlamak,
İhale Servisi Görev, Yetki ve Sorumlulukları
MADDE 12- Aşağıda belirtilen görevler İhale servisi tarafından yürütülür.
a) Tüm Müdürlüklerden gelen Doğrudan Temin parasal limitini aşan mal, hizmet, yapım işleri
ile alakalı dosyaları teslim almak,
b) Teknik Şartnamesi hazırlanmış olarak gelen dosyaları kontrol etmek,
c) Kontrolü yapılmış ihale dosyalarını Ekap sayfasına girerek ihale dosyasını hazırlamak,
(Araçlara Akaryakıt alım ihalesi, İnşaat Malzemesi alımı, Alt temel malzemesi alımı, Profil
malzemesi alımı, Çit malzemesi alımı, Bank alımı, Sulama malzemesi alımı, Boya ve Yol
Çizgi boyası alımı, Bitki alımı, Yazlık- Kışlık çiçek alımı, Çöp Konteyneri alımı, Madeni Yağ
alımı, Yapımla ilgili ihale dosyaları, Plan proje hizmet alımı, Personel Hizmeti alımı, Özel
Güvenlik Hizmet alım ihalesi, Park Bahçeler bakım ihaleleri v.b)
d) Yeni araç ve iş makinası almak,
e) İhale yetkilisi ile koordinasyonlu bir şekilde ihale komisyonlarını oluşturmak ve
görevlendirmek,
f) Hazırlanan dosyaların ihalesini yapmakta yardımcı olmak,
g) İhalesi yapılan dosyaların İhale komisyon üyelerinin bilgisi dahilinde, İhale komisyon
kararlarını hazırlamak,
h) Yüklenici ile İdare arasında imzalanan Sözleşme evraklarını hazırlamak,
i) Sözleşme imzalandıktan sonra İhale dosyasını ilgili birime teslim etmek.
Evrak Takip Servisinin Görev, Yetki ve Sorumlulukları
MADDE 13- Aşağıda belirtilen görevler, Evrak kayıt personeli tarafından yürütülür;
a) Müdürlüğe gelen evrak ve dosyaların kaydını yapmak, havale edilmesi için Müdüre
verilmek,
b) Müdürün havale ettiği evrak ve dosyaların, dağıtımını ve takibini yapmak,
c) Müdürlük dışına gidecek evrakların kayıttan sonra zimmet defteriyle ilgili yerlere imza
karşılığında teslim etmek,
d) Satın alma talep ve onayları ile diğer yazıları yazmak, takip etmek ve arşivlemek,
e) Müdür tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.
Memurlar ve Diğer Görevlilerin Görev, Yetki ve Sorumlulukları
MADDE 14- Aşağıda belirtilen görevler, memur ve diğer personel tarafından yürütülür ve
Müdür ve şefliklerin vereceği her türlü işi yapmak ve yaptığı işlerden dolayı birim şeflerinde
karşı sorumludur,
a) Müdürlüğe ait araç gereç ve demirbaş malzemeleri muntazam bir şekilde tutarak ihtiyaçları
tespit etmek,
b) Müdürlük arşivinde bulunan dosyaları muhafaza etmek,
c) Müdürlüğün günlük, aylık ve yıllık istatistiki bilgilerini çıkarmak,
d) Müdürlüğün faaliyet, program ve raporlarını hazırlamak,
e) Müdürlüğün kurum içi ve kurum dışı yazışmalarını hazırlamak ve takip etmek,
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
Görev ve Hizmetlerin İcrası
Görevin Alınması

MADDE 15- Müdürlüğe gelen tüm belgeler, dosyalar ve işler zimmet defterine kaydedilerek
ilgilisine verilir.
Görevin Planlanması
MADDE 16- Destek Hizmetleri Müdürlüğü’ndeki iş ve işlemler Müdür tarafından
düzenlenen plan dâhilinde yürütülür.
Görevin Yürütülmesi
MADDE 17- Müdürlükte görevli tüm personel, kendilerine verilen görevleri yasa ve
yönetmelikler doğrultusunda gereken özen ve süratle yapmak zorundadır.
BEŞİNCİ BÖLÜM
İşbirliği ve Koordinasyon
Müdürlük Birimleri Arasında İşbirliği
MADDE 18- Müdürlük dâhilinde çalışanlar arasındaki işbirliği ve koordinasyon, Müdür
tarafından sağlanır.
a) Müdürlüğe gelen tüm evraklar toplanıp konularına göre dosyalandıktan sonra Müdüre
iletilir.
b) Müdür, evrakları gereği için ilgili personele tevzi eder.
c) Görevlilerin ölüm hariç her hangi bir nedenle görevlerinden ayrılmaları durumunda
görevleri gereği yanlarında bulunan her türlü dosya, yazı ve belgeler ile zimmeti altında
bulunan eşyaları bir çizelgeye bağlı olarak yeni görevliye devir teslimini yapmaları
zorunludur. Devir-teslim yapılmadan görevden ayrılma işlemleri yapılmaz.
d) Çalışanın ölümü halinde, kendisine verilen yazı, belge ve diğer eşyalar birim amirinin
hazırlayacağı bir tutanakla yeni görevliye teslim edilir.
Diğer Kurum ve KuruluĢlarla Koordinasyon
MADDE 19- Müdürlükler arası yazışmalar Müdür’ün imzası ile yürütülür. Müdürlüğün,
belediye dışı özel ve tüzel kişiler, Valilik, Büyükşehir Belediyesi, Kamu kurum ve kuruluşları
ve diğer şahıslarla ilgili gerekli görülen yazışmalar; Müdür’ün parafı ile Bağlı Bulunduğu
Başkan Yardımcısı veya Belediye Başkanının imzası ile yürütülür.
ALTINCI BÖLÜM
Evraklarla İlgili İşlemler ve Arşivleme
Gelen Giden Evrakla İlgili Yapılacak İşlem

MADDE 20- Müdürlüğe gelen evrakın önce kaydı yapılır. Müdür tarafından ilgili personele
havale edilir. Personel evrakın gereğini zamanında ve noksansız yapmakla yükümlüdür.
ArĢivleme ve Dosyalama
MADDE 21- Müdürlüklerde yapılan tüm yazışmaların birer sureti konularına göre tasnif
edilerek ayrı klasörlerde saklanır. İşlemi biten evraklar arşive kaldırılır. Arşivdeki evrakların
muhafazasından ve istenildiği zaman çıkarılmasından arşiv görevlisi ve ilgili amiri
sorumludur.
a) Gelen Evrak Defteri,b) Giden Evrak Defteri,c) Gelen Evrak Dosyası,d) Giden Evrak
Dosyası
YEDİNCİ BÖLÜM
Denetim
Denetim ve Disiplin Hükümleri

MADDE 22- Müdür tüm personelini her zaman denetleme yetkisine sahiptir.
SEKİZİNCİ BÖLÜM
Çeşitli ve Son Hükümler
Yönetmelikte Hüküm Bulunmayan Haller

MADDE 23- İşbu yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde yürürlükteki ilgili mevzuat
hükümlerine uyulur.
Yürürlük
MADDE 24- Bu yönetmelik, Belediye Meclisi tarafından kabulüne müteakip yayımlandığı
tarihte yürürlüğe girer.
Yürütme
MADDE 25- Bu yönetmelik hükümlerini Belediye Başkanı yürütür.
İş bu yönetmelik Belediye Meclisinin 06/02/2020 gün ve 14 sayılı kararı ile kabul
edilmiştir.

BAŞKAN

  • Özgeçmiş

BİRİMLER

  • Bilgi İşlem Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • Etüt Proje Müdürlüğü
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  • Hukuk İşleri Müdürlüğü
  • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
  • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
  • İtfaiye Müdürlüğü
  • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • Muhtarlıklar Müdürlüğü
  • Özel Kalem Müdürlüğü
  • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü
  • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • Veteriner İşleri Müdürlüğü
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Zabıta Müdürlüğü

HABERLER

  • Duyurular

KURUMSAL

  • Belediye Meclisi
  • Meclis Kararları
    • Meclis Kararları 2025
    • Meclis Kararları 2024
    • Meclis Kararları 2023
    • Meclis Kararları 2022
    • Meclis Kararları 2021
    • Meclis Kararları 2020
    • Meclis Kararları 2019
  • Teşkilat Şeması
  • Misyon & Vizyon
  • Muhtarlarımız
  • Eski Belediye Başkanlarımız
  • Raporlar ve Tablolar
    • Faaliyet Raporları
    • Sayıştay Raporları
    • Mali Raporlar
  • Yönetmelikler
  • KVKK
    • Genel Aydınlatma Metni
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Kişisel Veri Aktarım Politikası
    • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
    • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
  • Ödüllerimiz
  • Nikah İşlemleri
  • Hizmet Standartları Tablosu
  • Logolarımız

ŞEHRİMİZ

  • Wi-Fi Noktalarımız
  • Faturamatik Noktalarımız
  • Sosyal Tesislerimiz
  • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
  • Artvin İli
  • Ulaşım
  • Nöbetçi Eczaneler

ONLİNE HİZMETLER

  • Online Ödemeler
  • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler

İLETİŞİM

Tel : 4447008 WhatsApp : 05412123711 Faks:04662123712 E-Posta : artvin@artvin.bel.tr | Kep adresi: artvin@hs01.kep.tr

Sosyal Medya :

© 2024 - T.C. Artvin Belediye Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.

  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
  • BİRİMLER
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM

Tel : 4447008 WhatsApp : 05412123711 Faks:04662123712 E-Posta : artvin@artvin.bel.tr | Kep adresi: artvin@hs01.kep.tr

Sosyal Medya :

© 2024 - T.C. Artvin Belediye Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız