Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

Whatsapp Kent Rehberi EN
Artvin Belediye Başkanlığı
Artvin Belediye Başkanlığı
  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkan Fotoğraflar
  • BİRİMLER
    • Başkan Yardımcılığı 1
    • Başkan Yardımcılığı 2
    • Başkan Yardımcılığı 3
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Tüm Haberler
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM
Ara
  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkan Fotoğraflar
  • BİRİMLER
    • Başkan Yardımcılığı 1
    • Başkan Yardımcılığı 2
    • Başkan Yardımcılığı 3
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Tüm Haberler
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM
BİRİMLER
  • Başkan Yardımcılığı 1
  • Başkan Yardımcılığı 2
  • Başkan Yardımcılığı 3
  • Bilgi İşlem Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • Etüt Proje Müdürlüğü
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  • Hukuk İşleri Müdürlüğü
  • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
  • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
  • İtfaiye Müdürlüğü
  • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • Muhtarlıklar Müdürlüğü
  • Özel Kalem Müdürlüğü
  • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü
  • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • Veteriner İşleri Müdürlüğü
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Zabıta Müdürlüğü

Yazı İşleri Müdürlüğü

 

 
♦  Müdür : Cihangül YILDIRIM
✆ Telefon : 444 7 008  ✆ Dahili : 1600 
✉ Mail: yaziisleri@artvin.bel.tr
 
 
 
 
T.C.
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
GÖREV VE ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
BİRİNCİ BÖLÜM

Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar

Amaç:

MADDE 1- (1) Bu yönetmeliğin amacı Yazı İşleri Müdürlüğünün görev alanını, sorumluluk ve yetkilerini, görevlerin yerine getirilişi ve yetkilerin kullanımında başvurulacak yöntemleri belirlemektir.

Kapsam:

MADDE 2- (1) Bu yönetmelik, Artvin Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğünün kuruluş, görev ve esasları ile Artvin Belediyesine gelen ve giden evrakların, Başkanlık emir, genelge ve bildirimlerinin; Belediye Meclis ve Encümeni evraklarının ve bu işlerle ilgili evrakların arşivlenmesi ile ilgili işlemlerin yürütülmesindeki, çalışma usul ve esaslarını kapsar.

Dayanak:

MADDE 3- (1) Yazı İşleri Müdürlüğü, 5393 sayılı Belediye Kanunu, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve diğer ilgili mevzuatın verdiği yetkilerle hizmetlerini yürütmektedir.

Tanımlar :

MADDE 4- (1) Bu yönetmelikte geçen;

  1. Belediye  : Artvin Belediyesini,
  2. Başkan   : Artvin Belediye Başkanını,
  3. Başkan Yardımcısı : Belediye Başkanı tarafından konuyla ilgili olarak görevlendirilen Artvin Belediye Başkan Yardımcısını,

ç) Birim    : Yazı İşleri Müdürlüğünü,

  1. Müdür  : Birim müdürünü veya müdür vekilini ve sadece verilen yetkiyi kullandığı alanlara münhasır olmak üzere müdür tarafından verilen imza yetkisini kullananları,
  2. Şef              : Yazı İşleri Müdürlüğünde kadrolu şefi,
  3. Personel   : Müdür ve Şef tanımının dışındaki birim mensuplarını,

İKİNCİ BÖLÜM

Teşkilat Yapısı

Teşkilat :

MADDE 5- (1) Yazı İşleri Müdürlüğü 5393 sayılı Belediye Kanununun 48 nci ve 22/02/2007 tarihli, 26442 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelik” hükümlerine dayanarak Artvin Belediye Meclisinin 02/05/2007 tarih ve 37 sayılı kararı gereğince kurulmuştur.

(2) Yazı İşleri Müdürlüğü İdari Teşkilatı Müdür, Şef, Memur ve Hizmetliden oluşur.

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

Görev, Yetki ve Sorumluluk

Yazı İşleri Müdürlüğünün Görev, Yetki ve Sorumlulukları:

MADDE 6- (1) Evrak akışının düzenlenmesi ve arşivlenmesi, meclis ve encümen kararlarının yazılması ve Başkanlık Makamı tarafından verilecek diğer görevlerin iş ve işlemlerini mer-i mevzuat hükümlerine göre yürütmek.

  1. Mer’i mevzuatın Belediye Meclisine yüklediği sorumlulukların yerine getirilmesinde koordinasyon görevi yapar, meclis toplantılarının süresi içerisinde ilan edilmesini sağlar, meclis toplantı tutanaklarını tutar, gündemdeki dosyaları kayıt defterine işler, kayıtların kaset çözümlemesini yapar ve arşivler. Meclis Kararlarının yazılımını sağlar, ilgili mercilerin onayını aldıktan sonra karar asıllarının ilgili birimlere intikalini sağlar ve birer nüshasını arşivler. Meclis Kararlarının iki suretini Valilik Makamına ulaştırır. Meclis gündemini ve karar özetlerinin internette yayınlatılmasını sağlar.
  2. Belediye encümeninin çalışmalarında sekreterya olarak bulunur ve bu görevi yapar. Alınan kararların yazılmasını sağlar. Encümen kayıt defterine karar numarası vererek alınan kararları kayıt yapar. Karar suretlerini teklifin geldiği birimlere ulaştırır. Karar asıllarının sırasına göre dosyalanmasını ve arşivlenmesini sağlar.
  3. Yazı İşleri Müdürlüğüne verilen yetkiler doğrultusunda, belediyeye gelen tüm evrak ve belgeleri, postaları zimmetle teslim alır. Konularına göre evrak ve belgelerin ayırımını ve kaydını yaparak imza işlemlerini tamamladıktan sonra ilgili birimlere zimmetli olarak ulaştırılmasını, aynı şekilde tüm birimlerden gelen evrakların da gerekli yerlere sevkiyatını belirli bir düzen içerisinde sağlar.

Yazı İşleri Müdürünün Görev, Yetki ve Sorumlulukları:

MADDE 7- (1) Yazı İşleri Müdürünün Görevleri;

    1. Müdürlüğü Başkanlık huzurunda temsil eder.
    2. Müdürlüğün yönetiminde tam yetkili ve sorumlu kişidir.
    3. Çalışmaları yasal olmak kaydıyla yazılı ve sözlü emirlerle yürütür.
    4. Müdürlüğün sevk, idare ve disiplininden sorumludur.
    5. Personeli arasında yazılı veya sözlü görev dağılımı yapar.
    6. Müdürlüğün harcama yetkilisi ve Müdürlükte çalışan personelin disiplin amiri olup memur personelin başarı ve performans değerlendirmesini yapar.
    7. Müdürlüğün çalışma usul ve esaslarını belirleyip, programlayarak, çalışmaların bu programlar doğrultusunda yürütülmesini sağlar.
    8. Müdürlük Bünyesinde görev yapan şef, memur, hizmetli tarafından tüm iş ve işlemlerinin zamanında ve doğru olarak yerine getirilmesini ve mevzuat çerçevesinde yürütülmesini sağlar.

ı) Yazı İşleri Müdürlüğü ile diğer Müdürlükler arasında koordinasyonu sağlar.

  1. Meclis ve Encümen Toplantılarının organize edilmesini, Belediye Meclisine ve Belediye Encümenine görüşülmesi için sevkli gelen evraklarla, Başkanlık Makamınca gündemin belirlenmesine müteakiben Meclis ve Encümen gündemlerinin hazırlanmasını sağlar.
  2. Stratejik planlama ile Müdürlüğün hedeflerinin gerçekleştirilmesini sağlar.
  1. Üst makamlarca verilecek benzeri nitelikteki diğer görevleri yerine getirir.
  1. Yazı İşleri Müdürünün Yetkileri;
    1. Müdürlüğün işlevlerine ilişkin görevlerin, Başkanlık Makamınca uygun görülen programlar gereğince yürütülmesi için karar verme, tedbirler alma ve uygulatma yetkisi.
    2. Müdürlüğün işlevlerinin yürütülmesinde ihtiyaç duyulan yeni tedbirlerin ve yetkilerin alınması için Başkanlık Makamına önerilerde bulunma yetkisi.
    3. Müdürlük ile ilgili yazışmalarda 1.derece imza yetkisi.
    4. Sorumlu olduğu tüm görevlilerin yıllık izin kullanış zamanlarını tespit etme yetkisi.
    5. Geçici süre görevde bulunamayacağı dönemlerde, müdürlüğe tayin şartlarını haiz olan personelden birini müdürlüğe vekâlet etmek üzere belirleme ve makamın onayına sunma yetkisi.
    6. Birimdeki tüm görevlilerin işlevleri itibariyle görev dağılımını yapma yetkisi.
    7. Müdürlüğünün faaliyet alanına giren konularda ilgili kişi, birim ve kuruluşlarla haberleşme yetkisi.
  1. Yazı İşleri Müdürünün Sorumlulukları;

5393 Sayılı Kanunu ve diğer Belediye Mevzuatının kendisine yüklediği görev ve yetkilerin yerinde ve zamanında kullanılmasından sorumludur.

Yazı İşleri Müdürlüğü Personeli Görev, Yetki ve Sorumlulukları;

MADDE 8- (1) Müdürlük emrinde görevli şefler, memurlar ve hizmetliler kendilerine verilen görevleri kanunlar, tüzükler, yönetmelikler, Başkanlık genelge ve bildirimleri ile ilgili mevzuat çerçevesinde ve üst amirin emirleri doğrultusunda gecikmesiz ve eksiksiz olarak yapmakla yükümlüdürler.

  1. Gelen-Giden Evrak Kayıt;
    1. Belediye Başkanlığına, kamu kurum ve kuruluşlarından gelen evrakların kaydını yapmak ve havale işleminden sonra ilgili birimlere zimmet karşılığı teslim etmek.
    2. Konusu itibariyle birden çok birimi ilgilendiren yazıların suretlerinin çoğaltılarak ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak. Yine konusu itibariyle ilgili birimlere görevlendirme yazısı yazmak, arşivlemesini yapmak.
    3. Diğer kamu kurum ve kuruluşlar ile iç birimlerden gelen-giden gizli dereceli evrakların evrak defterine kaydını yaparak yerine ulaşmasını sağlamak.
  1. Encümen;
    1. Belediye Encümeninde görüşülmesi için Başkanlık Makamınca havale edilen evrakların Başkanlık Makamınca gündemin belirlenmesinden sonra Encümen gündemini hazırlamak ve konuları Encümen Toplantısına getirmek.
    2. Encümen toplantısında görüşülen konuların; Encümen Defterine sırasıyla numara verilmek ve neticesinin karşısına yazılması suretiyle kaydını yaparak numaralandırmak; bilgisayar ortamında, encümende alınan kararlar doğrultusunda yazımını yapmak ve zimmetle, ilgili birimine sevkini yapmak.
    3. Encümen toplantısında görüşülen kararların imzalanmasını sağlamak.
    4. Encümen toplantısı esnasında gündem maddeleri ile ilgili görüşülen konuların sonuçlarını encümen karar defterine işlemek.
    1. Encümen karar yazılarını hazırlamak, çoğaltmak ve ilgili kişilere imzalatarak dağıtımını gerçekleştirmek.
    2. Encümen Üyelerinin huzur hakkı ücretlerinin ödenmesini sağlamak amacı ile Müdürlüklere aylık olarak yazı göndermek.
    3. Sorumlu olduğu işlerin tam ve zamanında, etkin ve ekonomik şekilde yürütülmesini sağlamak.
    4. Encümen kararları ile alakalı gelen yazılara cevap vererek arşivlemesini sağlamak. ı) Görevin yerine getirilmesi, çalışmaların yürütülmesinde ve her türlü evrakın

kaybından şef ve memurlar müdüre karşı sorumludur.

  1. Meclis;
    1. Belediye Birimlerinden Belediye Meclisine görüşülmesi için gelen havaleli konular doğrultusunda, Belediye Başkanının belirlediği şekilde Belediye Meclis gündemini hazırlamak.
    2. Hazırlanan Gündemin, 5393 sayılı Belediye Kanununun 20 ve 21 maddeleri gereği en az üç gün önceden meclis üyelerine bildirmek ve Belediye Meclisi Çalışma Yönetmeliğinde belirtildiği şekilde bildirimi yerine getirmek.
    3. Meclis Toplantılarında sekreter ya görevini yapmak. Toplantıda gündem maddelerinin görüşülmesi esnasında konuşmaların görevlilerce kayıt altına alınmasına müteakip toplantıda kayıt altına alınan konuşmaları çözerek karar özeti ve zabıtname oluşturmak ve dosyalamak.
    4. Kararı çıkan tekliflerin numaralandırma işlemlerinden sonra yazımını yaparak, toplantı tutanakları ile birlikte, Başkanlık divanındaki üyelere de imzalatmak.
    5. Meclis Toplantısının bitiminden sonra karar özetlerini hazırlamak, internet ve ilan tahtasına asmak suretiyle halka ilanını sağlamak.
    6. 5393 sayılı Kanunun 23. maddesi gereği yasal süresi içinde alınan meclis kararlarının ve karar özetlerinin mülki amire gönderilmesini sağlamak.
    7. Belediye Meclisi ile ilgili işlemlerin arşivleme işlemlerini yapmak.
    8. Görevin yerine getirilmesinde, çalışmaların yürütülmesinde her türlü evrakın kaybından şef ve memurlar müdüre karşı sorumludur.

ı- Hizmetli personel ise odaların genel temizliğinden, evrakların Valilik Makamına, postaya ve diğer kamu kurum ve kuruluşlarına, Belediye Müdürlüklerine ve müdürlüklere bağlı birimlere götürüp, getirmekten sorumludur.

DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

Yazı İşleri Müdürlüğün Diğer Müdürlüklerle ve Birimleri Arasındaki İşbirliği;

MADDE 9- (1) Yazı İşleri Müdürlüğü ile diğer müdürlükler ve birimleri arasında koordinasyon Müdür tarafından sağlanır.

Diğer Müdürlük, Kurum ve Kuruluşlarla Koordinasyon;

MADDE 10- (1) Yazı İşleri Müdürlüğünün, Valilik ve tüm Kamu Kurum ve Kuruluşları ile özel ve tüzel kişilerle yapacağı önemli yazışmaları, sorumlu personel, Memur, Şef ve Müdürün parafı ile Belediye Başkanı ve/veya ilgili Başkan Yardımcısı imzası ile yürütülür.

BEŞİNCİ BÖLÜM

Yönetmelikte Hüküm Bulunmayan Haller;

MADDE 11- (1) İş bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde yürürlükteki ilgili kanun, yönetmelik ve mevzuat hükümlerine uyulur.

Yürürlük ;

MADDE 12- (1) Bu Yönetmelik hükümleri Artvin Belediye Meclisinin kabulü tarihinde yürürlüğe girer.

Yürütme ;

MADDE 13- (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Artvin Belediye Başkanı yürütür.

İş Bu Yönetmelik Belediye Meclisinin 03/10/2019 gün ve 90 Sayılı kararı ile kabul edilmiştir.

BAŞKAN

  • Özgeçmiş
  • Başkan Fotoğraflar

BİRİMLER

  • Başkan Yardımcılığı 1
  • Başkan Yardımcılığı 2
  • Başkan Yardımcılığı 3
  • Bilgi İşlem Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • Etüt Proje Müdürlüğü
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  • Hukuk İşleri Müdürlüğü
  • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
  • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
  • İtfaiye Müdürlüğü
  • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • Muhtarlıklar Müdürlüğü
  • Özel Kalem Müdürlüğü
  • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü
  • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • Veteriner İşleri Müdürlüğü
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Zabıta Müdürlüğü

HABERLER

  • Tüm Haberler
  • Duyurular

KURUMSAL

  • Belediye Meclisi
  • Meclis Kararları
    • Meclis Kararları 2025
    • Meclis Kararları 2024
    • Meclis Kararları 2023
    • Meclis Kararları 2022
    • Meclis Kararları 2021
    • Meclis Kararları 2020
    • Meclis Kararları 2019
  • Teşkilat Şeması
  • Misyon & Vizyon
  • Muhtarlarımız
  • Eski Belediye Başkanlarımız
  • Raporlar ve Tablolar
    • Faaliyet Raporları
    • Sayıştay Raporları
    • Mali Raporlar
  • Yönetmelikler
  • KVKK
    • Genel Aydınlatma Metni
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Kişisel Veri Aktarım Politikası
    • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
    • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
  • Ödüllerimiz
  • Nikah İşlemleri
  • Hizmet Standartları Tablosu
  • Logolarımız

ŞEHRİMİZ

  • Wi-Fi Noktalarımız
  • Faturamatik Noktalarımız
  • Sosyal Tesislerimiz
  • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
  • Artvin İli
  • Ulaşım
  • Nöbetçi Eczaneler

ONLİNE HİZMETLER

  • Online Ödemeler
  • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler

İLETİŞİM

Tel : (+90)4447008 WhatsApp : (+90)4447008 Faks:04662123712 E-Posta : artvin@artvin.bel.tr | Kep adresi: artvin@hs01.kep.tr

Sosyal Medya :

© 2024 - T.C. Artvin Belediye Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.

  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkan Fotoğraflar
  • BİRİMLER
    • Başkan Yardımcılığı 1
    • Başkan Yardımcılığı 2
    • Başkan Yardımcılığı 3
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Tüm Haberler
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM

Tel : (+90)4447008 WhatsApp : (+90)4447008 Faks:04662123712 E-Posta : artvin@artvin.bel.tr | Kep adresi: artvin@hs01.kep.tr

Sosyal Medya :

© 2024 - T.C. Artvin Belediye Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız