T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Sıra No |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Dilekçe başvuruları |
Belediye Başkanlığına usulüne göre yapılmış tüm başvurularda dilekçe sahibinin adı-soyadı-imzası-tarih ve iletişim bilgileri bulunmalıdır. |
5 dakika içerisinde ilgili müdürlüklere havalesi |
2 |
4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanununa göre başvuru |
Başvuru sahibinin adı-soyadı-imzası- tarih ve iletişim bilgileri bulunmalıdır. |
15 iş günü |
3 |
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) |
Başvuru sahibinin adı-soyadı ve iletişim bilgileri bulunmalıdır. |
30 gün |
4 |
Açık Kapı |
Başvuru sahibinin adı-soyadı-imzası- tarih ve iletişim bilgileri bulunmalıdır. |
7 gün |
5 |
Evlendirme-Nikâh iş ve işlemleri |
1- Aile Hekiminden Onaylı Evlilik İşlemleri İçin Sağlık Raporu. (ASM Sağlık Ocağı, Devlet Hastanesi Aile Hekimliği Polikliniği, İlçe Sağlık Müdürlükleri.) alınabilir. Sağlık Raporunun, onay tarihi itibari ile 180 gün (6 Ay) geçerliliği vardır. SOYADI KULLANIMI ÖZEL BELGELER İDDET KARARI:
|
30 dakika |
“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.”
İlk Müracaat Yeri | İkinci Müracaat Yeri | ||
İsim | :Cihangül YILDIRIM | İsim | :Bilgehan ERDEM |
Unvan | :Yazı İşleri Müdürü | Unvan | :Belediye Başkanı |
Adres | :Artvin Belediye Başkanlığı | Adres | :Artvin Belediye Başkanlığı |
Tel | :0 466 212 37 11/1600 | Tel | :0 466 212 37 11/1705 |
Fax | :0 466 212 37 12 | Fax | :0 466 212 37 12 |
e-Posta | :yaziisleri@artvin.bel.tr | e-Posta | :artvin@artvin.bel.tr |
ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Sıra No |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Personel İşlemleri |
1-Diploma 2-Fotoğraf 3-izin Evrakı 4-Hasta Evrakı 5-Mal Beyanı 6-Askerlik Borçlanma Evrakı 7-Ölüm Belgesi 8-Bordro vs. |
Aynı Gün İçerisinde |
2 |
İş Başvurusu |
1-İş Başvurusu Dilekçesi 2-CV 3-Diploma veya Meslekle ilgili Belgeler |
- |
3 |
Staj Başvurusu |
1-Dilekçe 2-Okul Onaylı Staj Sözleşmesi |
Aynı Gün içerisinde |
4 |
Nakil Talepleri |
1-Nakil Talebi Dilekçesi 2-CV |
15 Gün |
5 |
Atama İşlemleri |
1-Dilekçe 2-Fotoğraf (6 Adet) 3-Sağlık Raporu 4-Sabıka Kaydı 5-Diploma Aslı veya Noter TAstikli Fotokopisi 6-Askerlik Belgesi 7-KPSS Sonuç Belgesi |
15 Gün |
“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.”
İlk Müracaat Yeri | İkinci Müracaat Yeri | ||
İsim | :Emine BAYRAKTUTAN | İsim | :Hüseyin AKTAŞ |
Unvan | :İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdür V. | Unvan | :Belediye Başkan Yardımcısı |
Adres | :Artvin Belediye Başkanlığı | Adres | :Artvin Belediye Başkanlığı |
Tel | :0 466 212 37 11/1603 | Tel | :0 466 212 37 11/1505 |
Fax | :0 466 212 37 12 | Fax | :0 466 212 37 12 |
e-Posta | :insankaynaklari @artvin.bel.tr | e-Posta | :artvin@artvin.bel.tr |
ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Sıra No |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
İlk Su Aboneliği |
1-Tapu Kaydı 2-Deprem Sigortası 3-Nüfus Cüzdanı
|
Aynı Gün İçerisinde |
2 |
Su Aboneliği Değişikliği |
1-Abone Numarası 2-Deprem Sigortası 3-İkametgah Adresi |
Aynı Gün içerisinde |
3 |
Su İndirimi (Gazi, Engelli, Şehit Ailesi) |
1-Engelli Raporu (%50 ve üzeri olan) 2-İkametgah 3-Gazi Kimlik Kartı 4-Şehit Ailesi Kimlik Kartı |
Aynı Gün içerisinde |
4 |
Emlak Beyanı (Arazi, Arsa, Bina) |
1-Tapu Kaydı 2- Nüfus Cüzdanı 3-Oturma İzni |
Aynı Gün içerisinde |
5 |
Emlak Muafiyeti (Emekli, Engelli ve Hiçbir Geliri Olmayan Muafiyeti) |
1-İkametgah Kağıdı 2-Banka Dekontu (Emeklilik Maaş Ekstresi) 3-SGK dan Çalışmadığına Dair Evrak 4-Vergi Dairesinden Kira Geliri Olmadığına Dair Evrak
|
Aynı Gün içerisinde |
“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.”
İlk Müracaat Yeri | İkinci Müracaat Yeri | ||
İsim | :Ünal YÜKSEL | İsim | :Hüseyin AKTAŞ |
Unvan | :Mali Hizmetler Müdürü | Unvan | :Belediye Başkan Yardımcısı |
Adres | :Artvin Belediye Başkanlığı | Adres | :Artvin Belediye Başkanlığı |
Tel | :0 466 212 37 11/1477 | Tel | :0 466 212 37 11/1505 |
Fax | :0 466 212 37 12 | Fax | :0 466 212 37 12 |
e-Posta | :muhasebe @artvin.bel.tr | e-Posta | :artvin@artvin.bel.tr |
ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Sıra No |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu Kapsamında (22/d) Doğrudan Temin ile Mal ve Hizmet Alımları |
1.Fatura 2.Vergi Borcu Yoktur Yazısı 3.Yetkili servis ise; Yetki Belgesi |
Malzeme ve fatura tesliminden sonra 7 gün. |
2 |
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu Kapsamında Açık ve Pazarlık Usulü İhale ile Mal, Hizmet Alımları ve Yapım İşi
|
İhale işlemleri Elektronik Kamu Alımları Platformu (EKAP) üzerinden yapıldığından, İhaleye girmek isteyen şahıs veya şirketlerin Ekap kaydı zorunludur. İhale sırasında istenilen belgeler ihale türüne göre değişmekte ve genel olarak aşağıdaki gibidir. 1.Ticaret Sicil Gazetesi 2.İmza Sirküleri Vekil İse Vekaletname 3.Teklif Mektubu 4.Geçici Teminat Mektubu (Ekap Üzerinden Alınacaktır.) 5.İş Ortaklığı Varsa Ortaklık Durum Belgesi 6.İş Deneyim Belgesi 7.Yetkili Satıcılık Belgesi/Yetki Belgesi 8.Parasal Limite Göre Ekonomik Ve Mali Yeterliliğine İlişkin Belgeler
|
Açık İhale Usulü:
İlan Süresi 7 Günlük- 40 Gün 14 Günlük 50 Gün 21 Günlük-60 Gün
Pazarlık Usulü İhale: 30 Gün |
3 |
4734 Sayılı Kamu İhaleleri Kanununa göre, sözleşme imzalanması |
Sözleşme imzalama durumunda istenilen belgeler
1.İhale tarihi itibariyle SGK borcu olmadığına dair belge 2. İhale tarihi itibariyle vergi borcu olmadığına dair belge 3.Adli Sicil Kaydı 4. Bağlı olduğu odaya ait (Esnaf, Ticaret) kayıt belgesi 5.Mesleki faaliyetlerinden men edilmediğine dair belge 6.İcra ve iflas halinde olmadığını gösteren belge 7.Kesin Teminat (Ekap üzerinden alınacaktır.) 8.Sözleşme ve Karar Pulu 9.Varsa KİK Payı (idare tarafından gönderilen makbuza göre yatırılacaktır.)
|
10 Gün |
4 |
Satış ve kira ihale işlemleri 2886 sayılı Yasa kapsamında istenilen belgeler
|
Satış kira ihalesi için istenilen belgeler: 1- Adres Beyanı 2- Şahıslardan İkametgâh Senedi 3- Şahıslardan Nüfus Cüzdanı Sureti 4- Noter Tasdikli İmza Beyannamesi 5- Ticaret Sicil Gazetesi 6- Teklif Mektubu (Kapalı Teklif Usulünde) 7- Geçici Ve İştirak Teminata Ait Makbuz veya Teminat Mektubu 8- İhale şartnamesini ve eklerini satın aldığına dair belge veya makbuz 9- İlgili makamlardan alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair Faaliyet Belgesi 10- Tüzel kişiliği temsile yetkili olduğuna dair vekâletname 11- SGK –Vergi Dairesi ve Belediyeye borcu olmadığına dair belge 12- Ortak girişim olması halinde noter tasdikli Ortak Girişim Belgesi |
10-15 Gün
|
“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.”
İlk Müracaat Yeri | İkinci Müracaat Yeri | ||
İsim | :Esin KURUL | İsim | :Hüseyin AKTAŞ |
Unvan | :Destek Hizmetleri Müdürü | Unvan | :Belediye Başkan Yardımcısı |
Adres | :Artvin Belediye Başkanlığı | Adres | :Artvin Belediye Başkanlığı |
Tel | :0 466 212 37 11/1002 | Tel | :0 466 212 37 11/1502 |
Fax | :0 466 212 37 12 | Fax | :0 466 212 37 12 |
e-Posta | :destek@artvin.bel.tr | e-Posta | :artvin@artvin.bel.tr |
ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Sıra No |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Katı Atık Toplama ve Bertaraf |
1.TC. Kimlik No 2.İletişim Bilgileri 3.Dilekçe |
1 gün |
2 |
Süpürge, Yıkama ve Temizlik Hizmetleri |
1.TC. Kimlik No 2.İletişim Bilgileri 3.Dilekçe |
1 gün |
3 |
Moloz Kaldırma Talebi |
1.TC. Kimlik No 2.İletişim Bilgileri 3.Dilekçe
|
3 gün |
4 |
Kaba Atıkların Toplanması |
1.TC. Kimlik No 2.İletişim Bilgileri 3.Dilekçe
|
3 gün |
5 |
Konteynerlerle ilgili Talepler (Yıkama, Tamir ve Onarım) |
1.TC. Kimlik No 2.İletişim Bilgileri 3.Dilekçe
|
3 gün
|
“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.”
İlk Müracaat Yeri | İkinci Müracaat Yeri | ||
İsim | :Koray DURMUŞ | İsim | :Ahmet SOYSAL |
Unvan | :Temizlik İşleri Müdürü | Unvan | :Belediye Başkan Yardımcısı |
Adres | :Artvin Belediye Başkanlığı | Adres | :Artvin Belediye Başkanlığı |
Tel | :0 466 212 37 11/1002 | Tel | :0 466 212 37 11/1501 |
Fax | :0 466 212 37 12 | Fax | :0 466 212 37 12 |
e-Posta | :temizlik@artvin.bel.tr | e-Posta | :artvin@artvin.bel.tr |
İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ
İMAR DURUM BELGESİ İÇİN GEREKLİ BELGELER
BASİT ONARIM TALEBİ İÇİN GEREKLİ BELGELER
YAPI KULLANMA İZİN BELGESİ (İSKAN) İÇİN GEREKLİ BELGELER
ARTVİN BELEDİYESİ İNŞAAT RUHSATI İÇİN GEREKLİ BELGELER
Yapı Denetime Tabii Olanlar İçin
İkametgah Bilgileri
Kimlik Bilgileri
Oda Sicil Numarası
Şantiye Şefi İle Müteahhit arasında yapılan sözleşme
İkametgâh bilgileri
Kimlik Bilgileri
Müteahhit yetki belgesi / numarası
Oda Sicil Numarası
Bağlı bulunduğu Vergi dairesi bilgisi
Vergi Kimlik Numarası
Müteahhit Şirket ise Ticari sicil gazetesi, şirket yetkilisi kimlik bilgileri ve imza sirküsü
Taahhütnameler
Kimlik bilgileri
İkametgah Bilgileri
Oda Sicil Bilgileri
Büro Tescil Belgeleri (İlgili yıla ait)
Noter taahhütnamesi: Yapı sahibince, muvakkat yapıyı, süresi sonunda veya imar planı tatbik olunduğunda ilgili idaresince tebliğ edildiği tarihten bir ay içerisinde yıkacağı ve maksadının dışında kullanmayacağı, hiçbir hak talebinde bulunmayacağı hususlarını içeren noter onaylı taahhütnamenin ilgili idaresine verilmeden muvakkat yapı izni düzenlenmez.
Yapı Denetime Tabii Olmayanlar İçin
İkametgah Bilgileri
Kimlik Bilgileri
Oda Sicil Numarası
Şantiye Şefi İle Müteahhit arasında yapılan sözleşme
İkametgâh bilgileri
Kimlik Bilgileri
Müteahhit yetki belgesi / numarası
Oda Sicil Numarası
Bağlı bulunduğu Vergi dairesi bilgisi
Vergi Kimlik Numarası
Müteahhit Şirket ise Ticari sicil gazetesi, şirket yetkilisi kimlik bilgileri ve imza sirküsü
Taahhütnameler
Kimlik bilgileri
İkametgah Bilgileri
Oda Sicil Bilgileri
Büro Tescil Belgeleri (İlgili yıla ait)
Noter taahhütnamesi: Yapı sahibince, muvakkat yapıyı, süresi sonunda veya imar planı tatbik olunduğunda ilgili idaresince tebliğ edildiği tarihten bir ay içerisinde yıkacağı ve maksadının dışında kullanmayacağı, hiçbir hak talebinde bulunmayacağı hususlarını içeren noter onaylı taahhütnamenin ilgili idaresine verilmeden muvakkat yapı izni düzenlenmez.
TADİLAT RUHSATI İÇİN İSTENECEK BELGELER
İkametgah Bilgileri
Kimlik Bilgileri
Oda Sicil Numarası
Şantiye Şefi İle Müteahhit arasında yapılan sözleşme
İkametgâh bilgileri
Kimlik Bilgileri
Müteahhit yetki belgesi / numarası
Oda Sicil Numarası
Bağlı bulunduğu Vergi dairesi bilgisi
Vergi Kimlik Numarası
Müteahhit Şirket ise Ticari sicil gazetesi, şirket yetkilisi kimlik bilgileri ve imza sirküsü
Taahhütnameler
Kimlik bilgileri
İkametgah Bilgileri
Oda Sicil Bilgileri
Büro Tescil Belgeleri (İlgili yıla ait)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NİKAH İŞLEMLERİ
Gerekli Belgeler;
1- Aile Hekiminden Onaylı Evlilik İşlemleri İçin Sağlık Raporu. (ASM Sağlık Ocağı, Devlet Hastanesi Aile Hekimliği Polikliniği, İlçe Sağlık Müdürlükleri.) alınabilir. Sağlık Raporunun, onay tarihi itibari ile 180 gün (6 Ay) geçerliliği vardır.
2- 5’er adet ön cepheden çekilmiş VESİKALIK fotoğraf. (Biyometrik fotoğraf geçerli değildir.)
3- Kimlik belgeleri asılları ve fotokopileri başvuruda getirilmelidir. (Ehliyet, Pasaport vb. geçerli değildir.)
4- Yabancı Uyruklu Vatandaşlar için; Yabancı evlilik işlemleri için telefonda bilgi verilememektedir. Yabancı uyruklu kişilerin evlenebilmesi için gerekli evraklar, her ülke için farklılık gösterebildiğinden, Evlendirme Memurluğundan detaylı bilgiler alınmalıdır.
Müracaat Ve Nikah Akdinin Gerçekleşeceği Sürede Vizesi Veya Oturma İzni Olmayan Yabancı ülke vatandaşlarının Müracaatları Kabul Edilmez.
Müracaat esnasında pasaport ibrazı zorunludur.
Sağlık raporu ve vesikalık fotoğraf müracaat esnasında yabancı ülke vatandaşından istenecektir.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ
İŞ YERİ AÇMA İÇİN GEREKEN BELGELER
(ŞİRKET)
İŞ YERİ AÇMA İÇİN GEREKEN BELGELER
(ŞAHIS)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
PERON (DURAK YERİ) BELGESİ
1 – Kimlik fotokopisi
2 – Araç Ruhsatı
3 – Dilekçe
4 – İlçe servis araçları için Bağlı oldukları kooperatiften mühürlü üye kaydı belgesi
5 – Köy servis araçları için muhtarlıktan köy servisi olduğuna dair mühürlü belge
PLAKA DEVİR İŞLEMLERİ VE DİĞER İŞLEMLERİ
1- Tarihçeli nüfus kayıt örneği
2- Kimlik fotokopisi
3- Vukuatlı nüfus kayıt örneği
4- Dilekçe
5- Bağlı olduğu Kooperatiften devir için sakınca yoktur yazısı
NOT : Bu Belgeler hazırlandıktan sonra Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğümüze gelinmesi halinde en geç 2 hafta içerisinde işlemler tamamlanır. (Tel : 444 70 08 - Dahili 1119)
Hususi Dilekçe Plaka Takılması Araç Dilekçesi Peron Başvuru
© 2024 - T.C. Artvin Belediye Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.
© 2024 - T.C. Artvin Belediye Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.