Hizmet Standartları Tablosu

 

İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ

     İMAR DURUM BELGESİ İÇİN GEREKLİ BELGELER

  1. Dilekçe (Arsa Sahibi)
  2. Tapu Fotokopisi
  3. Koordinatlı  Kroki

BASİT ONARIM TALEBİ İÇİN GEREKLİ BELGELER

  1. Dilekçe (Basit tadilatın konusunu belirtir şekilde açıklama raporu ile beraber)
  2. Gerekli ise hissedarlardan izin alındığına dair belge
  3. Tapu Fotokopisi
  4. Harita Plan Örneği
  5. Aplikasyon Krokisi
  6. Yapı Kullanma İzin Belgesi (yoksa 1953 yılı öncesi vergi kaydı)
  7. Binadan ve tadilata konu alandan fotoğraflar

YAPI KULLANMA İZİN BELGESİ (İSKAN)  İÇİN GEREKLİ BELGELER

  1. Dilekçe
  2. Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğünden inşaatın bitirildiğine dair ilişiksizlik belgesi
  3. Bina cephelerinden fotoğraflar
  4. Tüm Proje Müelliflerine ait Teknik Rapor
  5. Bina yapı denetimli ise ;Yapı Denetim Firması İş Bitirme Belgesi/iskan dilekçesi
  6. Bina yapı denetimli ise ;Yapı denetim rapor ve dosyaları (Binanın projesine uygun tamamlandığına dair),yapı denetim firması uygunluk yazısı
  7. Röperli Kroki / İmar Durum Örneği
  8. Proje Müelliflerine ait ıslak imzalı teknik raporlar (Mimar –İnşaat Mühendisi-Elektrik Mühendisi-Makine Mühendisi – Harita Mühendisi )
  9. Onaylı Projeye ait ilgili kurum ve kurul kararları
  10. Enerji Kimlik Belgesi
  11. Asansör Ruhsatı

ARTVİN BELEDİYESİ İNŞAAT RUHSATI İÇİN GEREKLİ BELGELER

 

Yapı Denetime Tabii Olanlar İçin

  1. Tapu
  2. Başvuru Dilekçesi (Mal sahibi veya vekili)
  3. Vekaletname (Noterden ) (gerekli ise)
  4. Hizmet Yetki Dilekçesi (Mal sahibinin Mimar’a yetki vermesi)
  5. İmar Durumu Belgesi / İmar Çapı (Belediye’den 1 yıl içinde onaylanmış)
  6. Zemin Etüt Raporu
  7. Harita Plan Örneği(Kaymakamlık Kadastro Müdürlüğünden)
  8. Aplikasyon Krokisi (Lihkab-Harita Mühendisi)
  9. Yapı Aplikasyon Tutanağı (Lihkab-Harita Mühendisi)
  10. Plankote (Lihkab-Harita Mühendisi)
  11. Projeler [Kübaj hesabı- Mimari-Statik-Statik Proje Hesap Çıktıları-Peyzaj-Mekanik(Isı Yalıtım Raporları)-Tesisat ve Elektrik]
  12. Yapı Denetim Hizmet Sözleşmesi-(Kurum binası ise İlgili Kurum ile Müteahhit arasındaki Sözleşme)
  13. Yapı Denetim Denetçi bilgileri ( Kurum binası ise Yapı denetim görevlileri ile alakalı ilgili kurumdan yazı)
  14. Müteahhit ile Arsa sahibi arasında yapılan Kat karşılığı Noter Onaylı Hizmet Sözleşmesi ( Kurum Binası ise Kurum ile yapılan sözleşme)
  15. Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğünden inşaatı yapılacak yere ait dosya açıldığına dair sigorta numarası
  16. Şantiye Şefinin

İkametgah Bilgileri

Kimlik Bilgileri

Oda Sicil Numarası

Şantiye Şefi İle Müteahhit arasında yapılan sözleşme

  1. Müteahhitin

İkametgâh bilgileri

Kimlik Bilgileri

Müteahhit yetki belgesi / numarası

Oda Sicil Numarası

Bağlı bulunduğu Vergi dairesi bilgisi

Vergi Kimlik Numarası

Müteahhit Şirket ise Ticari sicil gazetesi, şirket yetkilisi kimlik bilgileri ve imza sirküsü

  1. Tüm Proje Müelliflerine ait

Taahhütnameler

Kimlik bilgileri

İkametgah Bilgileri

Oda Sicil Bilgileri

Büro Tescil Belgeleri (İlgili yıla ait)

 

Noter taahhütnamesi: Yapı sahibince, muvakkat yapıyı, süresi sonunda veya imar planı tatbik olunduğunda ilgili idaresince tebliğ edildiği tarihten bir ay içerisinde yıkacağı ve maksadının dışında kullanmayacağı, hiçbir hak talebinde bulunmayacağı hususlarını içeren noter onaylı taahhütnamenin ilgili idaresine verilmeden muvakkat yapı izni düzenlenmez.

 

Yapı Denetime Tabii Olmayanlar İçin

  1. Tapu
  2. Başvuru Dilekçesi (Mal sahibi veya vekili)
  3. Vekaletname (Noterden ) (gerekli ise)
  4. Hizmet Yetki Dilekçesi (Mal sahibinin Mimar’a yetki vermesi)
  5. İmar Durumu Belgesi / İmar Çapı (Belediye’den 1 yıl içinde onaylanmış)
  6. Zemin Etüt Raporu
  7. Harita Plan Örneği(Kaymakamlık Kadastro Müdürlüğünden)
  8. Aplikasyon Krokisi (Lihkab-Harita Mühendisi)
  9. Yapı Aplikasyon Tutanağı (Lihkab-Harita Mühendisi)
  10. Plankote (Lihkab-Harita Mühendisi)
  11. Projeler [Kübaj hesabı- Mimari-Statik-Statik Proje Hesap Çıktıları-Peyzaj-Mekanik(Isı Yalıtım Raporları)-Tesisat ve Elektrik]
  12. Müteahhit ile Arsa sahibi arasında yapılan Kat karşılığı Noter Onaylı Hizmet Sözleşmesi ( Kurum Binası ise Kurum ile yapılan sözleşme)
  13. Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğünden inşaatı yapılacak yere ait dosya açıldığına dair sigorta numarası
  14. Şantiye Şefinin

İkametgah Bilgileri

Kimlik Bilgileri

Oda Sicil Numarası

Şantiye Şefi İle Müteahhit arasında yapılan sözleşme

  1. Müteahhitin

İkametgâh bilgileri

Kimlik Bilgileri

Müteahhit yetki belgesi / numarası

Oda Sicil Numarası

Bağlı bulunduğu Vergi dairesi bilgisi

Vergi Kimlik Numarası

Müteahhit Şirket ise Ticari sicil gazetesi, şirket yetkilisi kimlik bilgileri ve imza sirküsü

  1. Tüm Proje Müelliflerine ait

Taahhütnameler

Kimlik bilgileri

İkametgah Bilgileri

Oda Sicil Bilgileri

Büro Tescil Belgeleri (İlgili yıla ait)

 

Noter taahhütnamesi: Yapı sahibince, muvakkat yapıyı, süresi sonunda veya imar planı tatbik olunduğunda ilgili idaresince tebliğ edildiği tarihten bir ay içerisinde yıkacağı ve maksadının dışında kullanmayacağı, hiçbir hak talebinde bulunmayacağı hususlarını içeren noter onaylı taahhütnamenin ilgili idaresine verilmeden muvakkat yapı izni düzenlenmez.

 

 

TADİLAT RUHSATI İÇİN İSTENECEK BELGELER

  1. Başvuru Dilekçesi (Mal sahibi veya vekili)
  2. Tadilata konu proje ya da projelerden  3’er takım çıktı
  3. Tadilat konusu olmayan projelerden teknik rapor
  4. Vekaletname (Noterden ) (gerekli ise)
  5. Hizmet Yetki Dilekçesi (Mal sahibinin Mimar’a yetki vermesi)
  6. Müellif  değişikliklerinde Muvafakatname
  7. Şantiye şefi değişikliklerinde noter onaylı istifaname
  8. Yapı Denetim Hizmet Sözleşmesi-(Kurum binası ise İlgili Kurum ile Müteahhit arasındaki Sözleşme)
  9. Yapı Denetim Denetçi bilgileri ( Kurum binası ise Yapı denetim görevlileri ile alakalı ilgili kurumdan yazı)
  10. Müteahhit ile Arsa sahibi arasında yapılan Kat karşılığı Noter Onaylı Hizmet Sözleşmesi ( Kurum Binası ise Kurum ile yapılan sözleşme)
  11. Şantiye Şefinin

İkametgah Bilgileri

Kimlik Bilgileri

Oda Sicil Numarası

Şantiye Şefi İle Müteahhit arasında yapılan sözleşme

  1. Müteahhitin

İkametgâh bilgileri

Kimlik Bilgileri

Müteahhit yetki belgesi / numarası

Oda Sicil Numarası

Bağlı bulunduğu Vergi dairesi bilgisi

Vergi Kimlik Numarası

Müteahhit Şirket ise Ticari sicil gazetesi, şirket yetkilisi kimlik bilgileri ve imza sirküsü

  1. Tüm Proje Müelliflerine ait

Taahhütnameler

Kimlik bilgileri

İkametgah Bilgileri

Oda Sicil Bilgileri

Büro Tescil Belgeleri (İlgili yıla ait)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NİKAH İŞLEMLERİ

Gerekli Belgeler;

 

1- Aile Hekiminden Onaylı Evlilik İşlemleri İçin Sağlık Raporu. (ASM Sağlık Ocağı, Devlet Hastanesi Aile Hekimliği Polikliniği, İlçe Sağlık Müdürlükleri.) alınabilir. Sağlık Raporunun, onay tarihi itibari ile 180 gün (6 Ay) geçerliliği vardır. 

2- 5’er adet ön cepheden çekilmiş VESİKALIK fotoğraf. (Biyometrik fotoğraf geçerli değildir.)

3- Kimlik belgeleri asılları ve fotokopileri başvuruda getirilmelidir. (Ehliyet, Pasaport vb. geçerli değildir.)

4- Yabancı Uyruklu Vatandaşlar için; Yabancı evlilik işlemleri için telefonda bilgi verilememektedir. Yabancı uyruklu kişilerin evlenebilmesi için gerekli evraklar, her ülke için farklılık gösterebildiğinden, Evlendirme Memurluğundan detaylı bilgiler alınmalıdır.

Müracaat Ve Nikah Akdinin Gerçekleşeceği Sürede Vizesi Veya Oturma İzni Olmayan Yabancı ülke vatandaşlarının Müracaatları Kabul Edilmez.

Müracaat esnasında pasaport ibrazı zorunludur.

Sağlık raporu ve vesikalık fotoğraf müracaat esnasında yabancı ülke vatandaşından istenecektir.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ

İŞ YERİ AÇMA İÇİN GEREKEN BELGELER

(ŞİRKET)

 

  1. Vergi Levhası
  2. Oda Kayıt Belgesi
  3. Oda Sicil Tasdiknamesi
  4. Nüfus Cüzdan Fotokopisi
  5. İkametgâh Adresi
  6. Sağlık Raporu
  7. Ustalık Belgesi (Ustalık Belgesi Gereken İşler İçin)
  8. Kira Kontratı veya Tapu Fotokopisi
  9. Adres Dökümü (İmar ve Şehircilik Müdürlüğü)
  10. İmza Sirküleri
  11. Yetki Belgesi
  12. Sicil Gazetesi
  13. Mükellefiyet Belgesi (Şube Açılışı)

 

İŞ YERİ AÇMA İÇİN GEREKEN BELGELER

(ŞAHIS)

 

  1. Vergi Levhası
  2. Oda Kayıt Belgesi
  3. Oda Sicil Tasdiknamesi
  4. Nüfus Cüzdan Fotokopisi
  5. İkametgâh Adresi
  6. Ustalık Belgesi(Ustalık Belgesi Gereken İşler İçin)
  7. Kira Kontratı veya Tapu Fotokopisi
  8. Adres Dökümü (İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü)
  9. Mükellefiyet Belge (Şube Açılışı)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

 

PERON (DURAK YERİ) BELGESİ

1 – Kimlik fotokopisi

2 – Araç Ruhsatı

3 – Dilekçe

4 – İlçe servis araçları için Bağlı oldukları kooperatiften mühürlü üye kaydı belgesi

5 – Köy servis araçları için muhtarlıktan köy servisi olduğuna dair mühürlü belge

 

PLAKA DEVİR İŞLEMLERİ VE DİĞER İŞLEMLERİ

1-            Tarihçeli nüfus kayıt örneği

2-            Kimlik fotokopisi

3-            Vukuatlı nüfus kayıt örneği

4-            Dilekçe

5-            Bağlı olduğu Kooperatiften devir için sakınca yoktur yazısı

 

NOT : Bu Belgeler hazırlandıktan sonra Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğümüze gelinmesi halinde en geç 2 hafta içerisinde işlemler tamamlanır. (Tel : 444 70 08 - Dahili 1119)

Hususi Dilekçe        Plaka Takılması        Araç Dilekçesi        Peron Başvuru

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Close menu